Ydelser
Vi kan håndtere alt
fra 10 til 2000 kald
Få et tilbud efter dit behov eller bestil en GRATIS prøveperiode
Vores gennemsnitlige svartid er på kun 3 ring,
så dine kunder sidder aldrig og venter..
Farvel til lange ventetider
Goddag til hurtig besvarelse.
Vi svarer dine telefoner med et smil og sørger for, at dine kunder får kompetent hjælp og vejledning hver gang, de ringer. Vores professionelle og dygtige telesekretærer lever af at yde god kundeservice, og derfor kan du være sikker på, at de altid leverer et højt og stabilt serviceniveau til dine kunder.
Du bestemmer selvfølgelig, hvordan vi skal selektere dine kald, og hvilken velkomsthilsen vi skal bruge over for dine kunder.
Efter opkaldet sendes besked direkte til dig på enten mail eller SMS.
Telefonpasning
Service, Service og Service… Vi lever af at gøre dine kunder tilfredse
TeleHuset står for førsteklasses kundeservice
Vi er eksperter i kundeservice og kundepleje siden 1994. Det betyder, at vi sikrer dine kunder den bedst mulige service ved at uddanne vores medarbejdere internt. Vi har omfattende erfaring inden for kundeservice og håndtering af kunder, og vi deler denne erfaring med vores medarbejdere, der løbende bliver coachet og uddannet inden for kundeservice.
Hos TeleHuset ansætter vi kun modne og ansvarlige individer, der sætter en ære i deres arbejde og prioriterer kundeservice på højt niveau. Vi er også stolte af at have modtaget RD’s m2-pris for vores fremragende arbejdsmiljø. Et godt arbejdsmiljø skaber overskud og positive resultater, hvilket dine kunder vil kunne mærke!
Vi har en gennemsnitlig svartid på 3 ring, så dine kunder aldrig sidder og venter..
Vi prioriterer førsteklasses kundeservice hos TeleHuset. Vi lever af at servicere og glæde dine kunder hver gang de ringer, og vi gør det med stor entusiasme, empati og respekt – vi behandler dine kunder som vores egne!
Hvis dine kunder altid oplever god og kompetent kundeservice, så har du tilfredse kunder, hvilket er afgørende for en sund forretning. Derfor besvarer vi jeres opkald øjeblikkeligt, og altid med et smil.
Hver gang du modtager en faktura fra os, vil du se præcis, hvor mange opkald vi har håndteret for din virksomhed. Derudover vil du få oplyst, hvor lang ventetid dine kunder har oplevet – i sekunder.
Vi uddanner også gerne vores medarbejdere, så de kan besvare produkt- og servicespørgsmål.
Reception 24/7
Mangler jeres virksomhed en velfungerende reception med en receptionist, der altid løser opgaverne til både virksomhedens og kundernes tilfredshed?
Ved at outsource jeres reception til os får I frigjort ressourcer, og jeres kunder vil få en optimal kundeservice, uanset om I har travlt, er på ferie eller sygemeldt.
Receptionist på hel- eller deltid
Hos TeleHuset har du mulighed for at benytte dig af vores receptionistservice på fuldtid, eller du kan vælge at drage nytte af vores ressourcer, hvis bemandingen er knap, eller hvis der er flere opkald, end I selv kan håndtere. Det fungerer på den måde, at de kald, som du og dine kolleger ikke kan nå at besvare, automatisk vil blive viderestillet til jeres faste receptionister hos os. Jeres kunder vil blive serviceret på præcis den måde, du ønsker, og de vil aldrig kunne mærke en forskel på, om de bliver serviceret af en medarbejder inden eller uden for jeres virksomhed.
Leder du efter en dygtig receptionist?
Dine kunder kan se frem til en ultrakort svartid, imødekommenhed og stor faglighed og professionalisme, og du kan se frem til økonomiske besparelser, effektivisering og frigivelse af ressourcer. Interesseret i en ny receptionist? Ring på 70 21 30 31
Ordrekontor
Specialuddannede medarbejdere
Vi modtager ordrer enten ved indsendelse af ordreseddel eller ved at taste direkte i jeres system.
Vejledning i jeres produkter eller plussalg ser vi kun som en naturlig del af det samarbejde, vi har med jer. I fællesskab skaber vi rammer og betingelser, så der er helt klare retningslinjer for, hvad opgaven består af.
Jeres kunder vil blot opleve, at vi er ”jer” og det er præcis hvad vi er…
Et kald ad gangen – gør vi en forskel, der kan ses på bundlinjen.
Mailservice
Får dine kunder svar indenfor 24 timer?
Ligger mails og venter på at du får svaret ?
Lad din sekretær klare mailbesvarelser efter anvisning fra dig. Dine kunder vil opleve den gode kundeservice -også selvom du er optaget andetsteds.
At håndtere kunder, så de får svar og føler sig velkomne i din virksomhed, er vi verdensmester i.
Vi sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge. Klar til at yde kundeservice.
Det er det, vi brænder for – Kundeservice, kundeservice og mere kundeservice til DINE kunder.
En kompetent medarbejder sidder klar i den anden ende af tasterne.
I kundeservice udfører vi alle former for telefonpasnings- og kundeserviceopgaver. Du får tilknyttet dine helt egne sekretærer, der har stor erfaring i at besvare mails efter dine anvisninger.
Inden start udarbejdes:
- Forventningsafstemning
- Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
- Udvælgelse af sekretærer
- Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
- Plan for uddannelse
- Implementeringsplan for alt det tekniske
- Kvalitetscheck
- Starttid
- Follow-up plan
Chat
CHAT – på din hjemmeside Er I online alle hverdage?
Chat er skriftlig kundeservice, på den uformelle måde
Chat vinder mere og mere indpas, fordi man helt uformelt kan skrive og få svar på sine spørgsmål med det samme.
TeleHuset sidder klar ved skærmen 48 timer hver uge, og vi svarer gerne chat på jeres vegne.
Kommer der spørgsmål, som vi ikke kan svare på, får vi data på kunden og sender til dig.
Vores speciale er kundeservice, og vi sidder klar ved skærmen hele dagen… Faktisk laver vi ikke andet – og vi elsker det.
Inden start udarbejdes:
- Forventningsafstemning
- Hvad skal du levere – hvad skal vi håndtere?
- Udvælgelse af sekretærer
- Kontakt til jeres kundeansvarlige medarbejder hos os
- Plan for uddannelse
- Implementeringsplan for alt det tekniske
- Kvalitetstjek
- Starttid
- Follow-up plan
Ring 7021 3031 – vi giver gerne tilbud
Tidsbooking
Vi hjælper blandt andet Terapeuter, skønhedsklinikker og kursusvirksomheder
Vi booker direkte i dit bookingsystem
Vi tilbyder en skræddersyet service, hvor vi ikke kun hjælper med at booke tider direkte i jeres systemer, men også vejleder og assisterer jeres kunder, når de ringer.
Vores dedikerede team bliver uddannet til at navigere i jeres systemer, så de hurtigt kan finde ledige tider, der passer jeres kunders behov.
Samtidig yder vi professionel vejledning og support for at sikre, at kunderne får den bedst mulige oplevelse under bookingprocessen.
Ved at tilbyde denne kombination af bookingassistance og personlig service sikrer vi dig en problemfri og tilfredsstillende oplevelse for dine kunder
Vi hjælper blandt andet Terapeuter, skønhedsklinikker og kursusvirksomheder med:
- SMS-påmindelser
- Journal føringer
- Hold tilmelding
- Event bookinger (gavekort, fornyelser)
- Kursus bookinger
Berammelser
Få ro til at arbejde
Når du som advokat er fordybet i en fortrolig samtale med din klient, og din telefon begynder at ringe i baggrunden, kan det være ekstremt stressende og forstyrrende. Her hos TeleHuset tilbyder vi en løsning, der kan afhjælpe denne udfordring – du kan nemlig omstille dine telefoner direkte til os.
Dette sikrer ikke kun, at dine klienter altid får en personlig og øjeblikkelig kontaktoplevelse men også at du bliver fri for afbrydelser. Du kan fokusere fuldt ud på dit arbejde i fred og ro ved denne løsning!
Ved at overlade telefonhåndteringen til os kan du opleve en markant stigning i din effektivitet, da du ikke længere bliver distraheret af telefonopkald, samtidig med at din kundetilfredshed øges betydeligt, da dine klienter altid oplever en professionel og imødekommende service.
Med vores løsning får du altså både ro til at arbejde og tilfredse kunder, hvilket bidrager til en mere produktiv og harmonisk arbejdsgang for dig som advokat
Vil du have et tilbud?
Kontakt os og få et
uforpligtende tilbud.
Eller ring på tlf.
70 21 30 31